10 augusti 2009

"Bling" me!

Nu när ridningen sätter igång igen kan man ju inte annat än titta på (och drömma om) ny och fin utrustning. Jag har helt förälskat mig i John Whitakers hjälm "bling", bara namnet borde säga sitt, men här kommer en bild ändå.

Hur kan man inte bli kär i den där underbara lilla saken, liksom? Den finns att köpa på en brittisk site för 225 GBP, motsvarande ungefär 2800 kr. Billigt.

Jag hittade ett par stövlar för ett par månader sen också, som jag kände direkt att jag bara måste ha, supersnygga i läder med krokodilmönster, hur glamouröst känns inte det?

Mitt ha-begär till de här stövlarna gick över idag, när jag såg vad de kostade. Jag har bara hittat just den här modellen på MyOne (utan att säga att jag har letat ihjäl mig), och där kostar de härliga 5995 kr. Billigt, igen.

Jag kommer nog inte spendera 9000 kr på ett par stövlar och en hjälm, men drömma kan man ju alltid göra - eller hur?

Inga kommentarer: