19 augusti 2009

Stockholms Universitet

Allting är galet just nu, helt virrigt och konstigt. Jag ska börja plugga igen! Jag fick en plats till en sociologikurs som börjar på måndag. Det ska bli så kul! Nu har jag bara en mängd praktiska problem att lösa, bostad till exempel. Allting kommer givetvis att lösa sig, jag har ju ändå någonstans att bo, även om det inte är mitt eget.

Imorgon är jag ledig, hela den dagen kommer att gå åt till att packa allting igen, så jag i alla fall har börjat. Jag ska komma ihåg att säga upp telefon, bredband och tv också, så jag slipper betala för det medans jag ändå inte kan använda det. Lägenheten ska sägas upp också, det var ju ingen som svarade igår så jag får försöka få tag i dem idag.

Jag har nog ett par stressiga veckor framför mig, dels allting som ska göras innan jag verkligen har kommit på plats. Jag kommer ha min första tenta redan 4/9, det är inte långt kvar alls. Mitt i det här planeras det dessutom för fullt inför Dreamhack Winter -09, men det är väl såhär man jobbar bäst, och dessutom vet att man lever?

Inga kommentarer: