14 augusti 2009

Allting är som vanligt.

Japp, Dreamhack är precis som vanligt, lite mindre jobb för min del och jättemycket mindre folk, men annars så. Helt ok faktiskt. Det är kul att träffa lite folk mellan de stora eventen, det händer ju inte så ofta annars.

Nu har jag synkat över alla mina anteckningar till mobiltelefonen, så nu är jag redo för de två möten vi ska ha här i helgen också. Jag tror att det kommer bli kanon, det känns som att det kommer bli ett bra gäng som är med på mötena, så det blir nog väldigt givande.

Ikväll ska jag iväg och äta middag med mamma, det ska bli så himla kul! Det är inte ofta vi träffas längre jag och min mamma. Innan dess ska jag försöka lura hit Amanda så vi kan gå över till shoppingcentret här och köpa ett nytt skärp. Awsome.

Mina inlägg blir inte så långa och givande just nu, känner jag. Det beror nog mycket på att jag är ganska trött efter de två nätter jag har varit här. Sova kan man ju inte göra, då hinner man ju inte umgås! =D


Inga kommentarer: