07 augusti 2009

Vilken underbar dag!

Det är så fint väder idag, vädret gör att jag inte står ut med att sitta inne så det blir nog inte mer än ett blogginlägg idag. Jag ska försöka få med mig Håkan ut och vandra lite på berget, jag blev väldigt nyfiken på Bergatemplet vi gick förbi inatt. Jag tyckte det verkade jättespännande, men Håkan ville bara hem och sova, tråkmåns. ;)

Nu är det inte långt kvar tills jag har semester heller, jag ska bara stå ut med att jobba i det fina vädret augusti ut och sen är jag ledig i tre sköna veckor. Jag och _nalle ska ge oss ut på en Roadtrip som vi har pratat om länge nu. Vill någon att vi kommer och hälsar på? Vi tänkte försöka hinna med att träffa så många som möjligt under våran två veckor långa resa genom Sverige.

Nej, nu är det dags att smita ut i det fina vädret! Vi hörs imorgon =)

2 kommentarer:

Tina sa...

Kom till mig i Köping, nu när jag på deltid flyttar dit! :D

Kikki sa...

Jaaa! Det är ingen dum idé, frågan är om vi åker förbi där eller om jag ska ta mig dit själv någon gång i framtiden.. <: