22 augusti 2009

Nu är det stressigt, på riktigt.

Jag är snart klar med första av tre arbetspass denna helgen, under tiden ska jag dessutom hinna packa och städa ur min lägenhet, det känns redan nu - jag undrar hur det känns på måndag morgon när jag har jobbat klart mina tre pass och ska sätta mig på tåget till Stockholm. Det blir i alla fall tåg till Stockholm, jag pratade med min mamma igårkväll och hon tyckte inte att det var någon bra idé att sätta sig och köra efter att ha jobbat 36 timmar på en helg. Jag kan inte annat än hålla med henne, så tåg blir nog bra - även fast jag lovade mig själv sist att jag aldrig skulle sätta mig på ett tåg igen.

Jag känner mig så oerhört produktiv just nu, det måste vara på grund av att jag har så mycket att göra. Idag har jag packat ihop nästan alla mina kläder och hunnit tömma mitt badrum, jag är dessutom väldigt stolt över mig själv - jag har plockat ihop en hel sopsäck med kläder som jag aldrig kommer använda igen. Jag tror aldrig det har hänt innan så jag är sjukt imponerad, även om det kanske inte låter så häftigt.

Efter allt packande idag åkte jag upp till stallet och spenderade ett par välbehövliga timmar med Ellen. Just nu känns det inte lika roligt att dra härifrån, jag kommer givetvis inte ändra mig nu men det var så kul att träffa henne igen och allting kändes precis sådär bra som det var innan sommaren, sjukt kul! Jag hoppas verkligen att det blir någonting av med våra planer för våren, det vore hur kul som helst!

Nu är det snart dags att åka hem och sova, det ska bli så skönt. Jag har nog inte varit såhär trött sen Dreamhack i somras, och det är inte ett gott tecken. Sköt om er, jag lovar att försöka hålla er uppdaterade om vad som händer runt om mig, även om det är lite mycket just nu.

2 kommentarer:

Tina sa...

Men alltså.. VAD är det du ska plugga i Stockholm?

Kikki sa...

Sociologi, i alla fall i höst (: