03 augusti 2009

Har man bara lite fantasi så blir man aldrig uttråkad.

Söndag kändes som en tråkig dag, så vi bestämde oss för att åka upp till Skövde och hälsa på lite vänner, vilken kanon-idé! Det var lagom avancerat, vi fick kaffe och bulle när vi kom upp och sen satt vi bara i soffan och pratade i flera timmar. Vi avslutade det med en finmiddag på mAx. =)

Vi tog ett par omvägar på vägen hem också, vi åkte förbi Beth - där Håkan bodde när han var liten. Sen åkte vi upp till Vista Kulle, en liten utsiktsplats ovanför Huskvarna. Det är tyvärr inte mycket till utsiktsplats längre, allting är så igenvuxet men det är fint där uppe ändå, det ser ut lite som en sagoskog.




2 kommentarer:

Anonym sa...

Seriöst jag har varit där uppe på toppen en gång, och då stötte jag på en halv orm! Så dit ska jag fan aldrig gå igen!

Kikki sa...

Vad festligt, jag hade nog reagerat på samma sätt om jag träffade på ormen, men det gjorde jag ju inte denna gången i alla fall ;D