28 augusti 2009

Guldborrning i Falu Gruva.

Wow, vad häftigt. De har precis börjat borra efter guld i Falu Koppargruva. Vad händer ifall de börjar bryta där, ifall det faktiskt visar sig att det finns tillräckligt med guld för att ta fram det och sälja?Det var ett sidospår, helt ointressant för den som inte vuxit upp i Falun.. Eller är intresserad av gruvor i övrigt då, förstås.

Det har hunnit hända en del sen sist, jag har knappt hunnit sätta mig ner senaste dagarna. Igår satt jag en del i och för sig, men då satt jag i en bil hela dagen - jag vet inte om man kan kalla det paus? Nu är det i alla fall bara 2 arbetspass kvar, sen kan jag koncentrera mig helt på skolan och lägenhetsletande istället.

Nu blev det sådär väldigt mycket jobb, jag ska göra mitt bästa för att skriva ett inlägg senare idag. Då ska jag försöka få med lite om vad jag har gjort senaste dagarna. Hej så länge.

Inga kommentarer: