31 augusti 2009

Hur mycket kan man ha att göra?

Det känns som att jag inte får någonting gjort alls, för att jag har för mycket att tänka på just nu, fast om man tittar på det så har jag senaste veckorna jobbat och pluggat, båda på heltid, så är det kanske inte så konstigt? Jag har inte hunnit så långt med lägenheten än, det känns lite trist - jag vet ju att jag får mer att göra sen. Garderoberna och byrån är i alla fall tömda, så nu bor alla mina kläder i IKEA-kassar.

Nu gör jag i alla fall mitt sista pass på Securitas, det är lite blandade känslor måste jag säga. Det är väldigt skönt att komma iväg och göra någonting nytt och spännande, samtidigt som det känns tråkigt - för överlag har jag faktiskt trivts väldigt bra här.

Den största fördelen är i alla fall att jag kommer närmare nästan alla jag umgås med, de flesta bor i Stockholm, och bor de inte där så bor de i Falun eller någon annan liten stad närmare mitten av Sverige. Tråkigt på de få som bor i närheten av Jönköping bara, fast samtidigt så är det inte så många kvar ändå, det är ju inte bara jag som flyttar härifrån nu.

Nej, vad sägs - det kanske är dags att fortsätta jobba? Jag kan ju försöka göra någonting bra av mitt sista pass här i alla fall!

1 kommentar:

Bara Jennie sa...

nej... men du lämnade en lessen tös efter dig här nere... Men jag kommer och våldgästar dig snarast