09 augusti 2009

Ledig snart, yippie!

Idag blev inte alls som jag tänkte, jag jobbade till kl. 06 och sen var tanken att jag skulle sova ett par timmar och sen vara uppe hela dagen för att kunna sova inatt. Jag låg kvar i sängen till 18, för att jag inte hade någonting annat att göra, och nu ska jag försöka sova om en eller ett par timmar igen, grattis Kikki - och lycka till.

Egentligen är det nog ingen större fara, jag jobbar två pass till nu och sen är jag ledig i fem dagar, även om jag inte får sova särskilt mycket de två nätter som kommer nu så kan jag nog ta igen det när jag är ledig. Jag längtar verkligen tills jag är ledig, på onsdag åker jag till Stockholm, det känns som en evighet sen sist.

Nu ska jag snart lägga mig i sängen och läsa om hur man blir rik, jag måste bara tipsa omYearbook Yourself. Hysteriskt roligt, titta bara - såhär skulle jag ha sett ut alltså. Haha


Inga kommentarer: