16 juli 2009

Stockholm för nästan en vecka sen.

Stockholm är underbart, precis som vanligt. Att vi dessutom hade fint väder hela helgen gjorde inte staden till ett sämre ställe, kan man väl säga.

Vi hann inte med att göra överdrivet mycket i helgen, det var ju inte många dagar jag var där, men jag hann i alla fall med att träffa en hel del folk och det var vad som kändes viktigast den här gången.

Det blev i alla fall två festliga kvällar, på fredagen var vi hemma hos en kille som mina kompisar känner, vi grillade och drack gott - helt underbart! Lördagen var väldigt lik fredagen, fast vi var i Saltsjöbaden istället. På söndagen gick vi och fikade på Non Solo Bar, det kändes som ett bra alternativ mot att gå omkring och göra av med pengar.

Allting känns verkligen bra nu, även fast jag fortfarande inte har varken jobb eller lägenhet så känns det som att jag är påväg redan - vilket gör allting mycket lättare.

Inga kommentarer: