13 juli 2009

Hemma igen..

Jag är dessutom tillbaka på jobbet, nu väntar en hel veckas hårt arbete, och antagligen en stressresa till Falun, jag blir verkligen lycklig.

Jag tänkte i alla fall försöka snygga till mig lite i eftermiddag, nu ska jag bara försöka hitta den där salongen Lotta tipsade om för ett par veckor sen, så jag kan göra min efterlängtade nagelförlängning. För er som hört diskussionen så blir det nog både tatuering och nagelförlängning, tatueringen måste jag ändå vänta med till hösten - för att slippa isolera mig från solen.

Under Dreamhack Stockholm är tanken att en ny hemsida ska byggas, även bloggen kommer att flytta dit, håll utkik i mitten på Augusti, det kommer bli superfint!

Under veckan ska jag försöka att skriva lite om min helg i Stockholm, men just nu kallar jobbet igen.

Inga kommentarer: