15 juli 2009

Har man ingenting annat att göra så kan man lika väl planera framåt, eller hur?

Nu är min sommar nästan färdigplanerad, helt outstanding - hur ofta planerar jag framåt?

Det blir av, vi åker till Falun i helgen - äntligen svarade Falu Flytt och de hade dessutom kommit fram till att en lördag kanske inte är omöjlig i alla fall, så nu ska det flyttas grejer. På söndag ska jag försöka träffa farmor, mormor och morfar.

Helgen efter däremot värre, jag har fortfarande inte hört någonting om scoutlägret, så frågan är om man inte ska stanna hemma och mysa i stallet, det har jag verkligen saknat i sommar. Harry's Reunion blir det i alla fall inte, det kostar lite för mycket att åka till Falun två helger i rad.

31 juli är det dags för U2-konsert, äntligen. Det har jag längtat efter ända sen biljetterna släpptes, sen kan det ju bli en tripp till Lotta där, om det finns tid över vill säga.

Sen jobbar jag faktiskt en helg i Augusti, inte mycket att planera där.

12 Augusti blir det en till utflykt till Stockholm, den här gången för Dreamhack, jag ska dessutom försöka träffa lite gamla vänner, som på något vis verkar ha glömts bort bara för att jag flyttade från Falun. 14/8 ska jag ut och äta med min mamma, sen sitter jag antagligen i möten hela helgen, det ska bli spännande. Jag kommer hem igen sent på kvällen den 16/8, för att börja jobba igen den 17e.

Sista helgen i Augusti är det dags för SM, jag måste bara försöka få ledigt på fredagen. Efter det åker jag till Stockholm igen, det är äntligen dags för att hämta upp _nalle och åka ut på våran road trip. När jag har lämnat av honom hemma sen, två veckor senare så åker jag direkt upp till Falun för att fira mormor som fyller 80 år. Sen är det kanske dags att åka hem och jobba lite igen, jag måste ju ha råd att vara ledig för Dreamhack i november sen också.

Inga kommentarer: