23 juli 2009

Snart dags!

Imorgon åker jag iväg, och ska spendera 5 dagar i tält ute i skogen. Det ska bli så roligt, egentligen mest för att jättemånga av mina vänner ska dit. Jag har bara en natt kvar att jobba sen är jag ledig och ska alltså åka på scoutläger.

Jag är packar fortfarande, det känns som en evighet sen jag gjorde detta sist, och jag är helt klart osäker på vad jag ska ha med mig, även fast jag skrev en packlista igår. Jag har fortfarande inte lyckats packa ner alla kläder jag vill ha med mig, mest för att jag fortfarande inte har hittat dem, det är jobbigt. Jag får ta en sväng till i garderoben så kanske det löser sig.

Sola kommer jag nog inte hinna med, om jag inte gör det innan jag åker på fredag förstås, men jag vet inte. Med vädret som det är just nu så känns det inte så viktigt, jag kommer inte kunna använda mina shorts i alla fall. Jag hoppas verkligen att det blir bättre väder, jag är trött på regn nu.

2 kommentarer:

Tina sa...

Ska tydligen bli bättre nästa vecka... :) Iaf här ;P

Kikki sa...

Ja, det var riktigt fint på lägret också! :D Regnade bara litegrann, och det kan man ju leva med (: