16 juli 2009

Nya naglar v 2.0

Idag har jag fått en ny tid hos hon som fixar mina naglar, ett par av dem har spruckit redan och eftersom jag gjorde dem i måndags tyckte hon inte att det var helt ok, så hon skulle laga dem redan ikväll. Jag börjar tycka om det här. Jag funderar på om jag ska be henne om ett nytt lack också, någon lite roligare färg kanske? Lila är ju alltid fint, till exempel.

Imorgon åker vi uppåt i landet, är det någon som har hört om vägen förbi Grängesberg har öppnat igen? Jag är inte helt sugen på att köra omvägar, vi har redan ett släp med oss som gör resan ännu längre.. Ja, i tid då, inte mil..

Dessutom undrar jag om det är fint väder i Falun, jag kanske ska inviga mina nya shorts? Många svåra frågor, jag antar att jag vet efter helgen.

2 kommentarer:

Tiiiina sa...

Men alltså.. Jag har inte fattat det här med Faluflytt, o att du ska ha släp till falun.. vad händer? puss

Kikki sa...

Jag ska köra upp massor av grejer till Falun och magasinera dem där, för jag kommer inte behöva dem på ganska länge, och då är det bättre att ha dem i Falun, så kan de stå kvar ifall jag skulle råka flytta igen ;D