21 juli 2009

Dags att fokusera.

Det är inte lätt att lyckas idag, det är faktiskt till och med väldigt svårt, men jag fick alltid lära mig att om man vill - då kan man. Nu har jag börjat min långa resa mot att inte vara som alla andra, att synas lite mer.

Min nya hemsida är ett steg i den riktningen, tanken är att jag ska komma bort från bilddagboken och blogspot, och lägga mina bilder och min blogg på den istället. Förhoppningsvis är allting klart för att flytta i mitten på Augusti, håll ögonen öppna.

Någonting jag har insett är i alla fall att det inte bara går att sitta och vänta på att någonting ska dyka upp, man måste verkligen visa upp sig, och kanske även våga visa upp sidor av sig som man inte egentligen vill att folk ska se.

All min inspiration kommer från en tjej som jag verkligen tycker är heltuff - Isabella Löwengrip - Besök henne på www.blondinbella.se

All for now, och ni kommer se mig i framtiden - jag ger inte upp förrän jag har lyckats!

Inga kommentarer: