22 juli 2009

Inte en ledig stund..

Inatt bestämdes det att jag ska åka iväg och vara funktionär på ett scoutläger. Det ska bli superkul, jag har inte varit på någonting scoutigt alls sen Jiingijamborii och det var två år sen.. Men man måste ju vara snygg på scoutläger också, och eftersom vi åker på fredag så blir det lite stressigt med att tvätta kläder och packa och hela den biten. Dock värt det, jag hoppas bara att det är fint väder så man kan njuta lite av att vara ute i naturen med.

Det första jag ska göra är att sätta mig och skriva en packlista, utan en sån går det inte att packa, jag bara missar en massa saker hela tiden - eller så packar jag alldeles för mycket. Jag ska dessutom gå och sola så jag kan ha mina shorts på mig, det blir så jobbigt varmt annars om det är fint väder.

Nu måste jag gå och skriva packlista och se över vad jag har hemma, det finns ju risk att jag måste åka och köpa någonting också, det kan också bli stressigt eftersom jag jobbar alla dagarna fram tills jag åker.

2 kommentarer:

Sara sa...

Haha jag packar för mycket även om jag skriver en packlista. Men det kanske bara är jag. =)

Kikki sa...

Hahaha, jo det gör ju iofs jag med men det är för att jag ser en massa saker när jag har packat klart som _kan_ vara bra att ha med sig :P