07 juli 2009

Bara för att det är så tråkigt att jobba när alla andra är på semester..

Tisdag 7/7 2009. Idag har Klas namnsdag. Vädret i Jönköping är hyfsat, det är inte särskilt varmt, fast å andra sidan regnar det inte heller.

Jag sitter och funderar på vad jag ska ha på mig på lördag.. Jag är sugen på att köpa ett par korta shorts, men jag vet inte om det skulle passa ihop med mina tråkiga, bleka och mindre modell-lika lår... Vad tror ni annars om detta på Gröna Lund på lördag? Förutsatt att det blir fint väder då, förstås...



Det blir i så fall ett par korta, svarta shorts från H&M, En färgglad topp, antagligen något jag har hemma, och mina nya, fina, vita läderballerinaskor från scorett.

Tål att funderas på, det blir nog en sväng till A6 efter jobbet, varför inte liksom?

Inga kommentarer: