17 januari 2006

Ny blogg och nyårsbus.

Nu är det dags för en ny blogg. Varför? För att jag är så trött på reklamen som dyker upp mellan inläggen på www.blogg.se.
Jag har precis som vanligt varit usel på att skriva i min blogg, förhoppningsvis blir det ändring på det nu, men hur många gånger har jag inte sagt det?

Nyårsfirandet i Göteborg var mer eller mindre intressant. En helt klart godkänd fest, den var riktigt bra faktiskt och en massa kompisar från hela Sverige. Tokroligt var det. Jag åkte vidare till Jönköping den andra januari. Där träffade jag en av de goaste killar jag träffat och min älskade Bubba, båda två från Dreamhack.

Idag har jag varit och sökt jobb på massor av affärer, caféer och Hotell, ska bli spännande att se om någon hör av sig. Mamma och Pappa var i Stockholm på kurs idag, vi träffades vid 15-tiden och gick och tog en fika på John Chris, riktigt mysigt.

Imorgon bär det av till Balettakademien för min första dansklass, det ska bli riktigt skoj. Har verkligen längtat efter att få börja dansa igen nu. Jag hoppas allt går bra, trots skadan. Jag får helt enkelt ta det lite lugnt, men det ska nog gå bra.

På onsdag åker jag hem till mamma och pappa ett par dagar, ska bli mysigt att komma hem och träffa familj och vänner. Speciellt Lotta som jag har saknat fruktansvärt mycket och ändå har jag inte ens varit borta i två veckor. Jag får se till att hon kommer hit och hälsar på ibland.

Inga kommentarer: