19 januari 2006

Falun

Det är tokigt egentligen, hur allting verkligen känns som vanligt när man kommer hem. Jag har inte varit borta länge nu i och för sig, men ändå. Hur mycket den här staden än ändras på utsidan så kommer det alltid vara samma känsla att komma hem igen. Lotta kommer alltid finnas här, även om hon kanske en dag flyttar härifrån så kommer vi alltid att minnas varandra när vi kommer tillbaka hit. Jag är lite kär i Falun, måste jag erkänna nu. Man förstår inte hur mycket man älskar något förrän man har förlorat det, right?
När jag kom hem insåg jag hur mycket jag har saknat allting, fastän jag bara varit borta en vecka. Min säng, min tv, min stereo med mitt underbara ljud som hörs enda hem till Lotta.. Det ska bli skönt att flytta till en egen lägenhet med alla mina egna saker, mina saker som jag saknar när jag är borta.

Inga kommentarer: