23 januari 2006

Idag tror jag att jag ska ta mig för att åka ner till Joakim och Eva's skoaffär och titta på lite skor. Det är alltid roligt med skor, jag kan vara inne i den där affären i flera timmar och prova skor, dricka lite kaffe och prata med brorsan och Eva. För den som inte hängde med riktigt där så är alltså Joakim min bror.
skoaffär'n heter butiken och de har skor från bronx, gola, doctor martens, replay m.m.
De har även crocs, en träsko i gummi, även kallad "Foppa-toffeln". Lätt skönaste skon.


Den finns i massor av fina färger också.

Bronx har för mig blivit lite utav ett favoritmärke, jag köpte ett par olivgröna boots från bronx som är hur snygga som helst, tyvärr kunde jag inte få tag på någon bild på dem då jag inte kommer ihåg vad de heter. Jag hittade en annan bild dock, på ett annat par riktigt snygga boots från bronx. Om jag inte missminner mig så har min mamma ett par såna här.


Bilderna kommer från Zappos och crocs

Inga kommentarer: