12 mars 2009

Christer Lärking...

Man ska aldrig skylla på domaren när ens lag förlorar, det är jag medveten om, men den här gången tror jag faktiskt han hjälpte till litegrann. Han stod dock inte bara på Timrås sida, det kan jag inte säga, men han verkar ha glömt bort att det är han som är domaren och därmed han som sätter ribban. Igårkväll var det plötsligt tillåtet att slå mot huvudet, för alla. Thörnberg skickade upp en klubba i ansiktet på random timrå-spelare mitt framför Lärking som bara skakade fint på huvudet och lät matchen fortsätta spelas, den stackars Timrå-spelaren fick åka in i båset och plåstras om för en rejält blödande näsa, är det så vi spelar ishockey idag?

Jag hoppas att någon annan dömer kvällens match, jag verkligen avskyr den där Kalle Anka-domaren.....

Inga kommentarer: