27 mars 2009

Allt känns så bra!

5 vinster kvar, sen har guldet landat i Jönköping för andra året i rad! Visserligen har Färjestad bara 4 vinster kvar till SM-Guld, men det talas det mycket lågt om i den här staden. Hur ska jag någonsin kunna flytta härifrån? Jag skulle kunna stanna resten av mitt liv, bara för hockeyn.

Imorgon är det högskoleprov som gäller, jag är lite nervös faktiskt - tänk om jag inte hittar rätt? Annars känns det ganska oviktigt, jag behöver inte ha något speciellt resultat, jag måste bara ha gjort det. Pinsamt dock, om jag skulle behöva ta tillbaka min ansökan för att jag inte hittade till provlokalen.

På torsdag bär det av till Falun igen, mamma kommer hem på onsdag och jag tyckte det var dags att åka dit. Råkade klanta till det lite när jag bokade frisörtid bara, så jag måste åka 08, men det får det vara värt - i alla fall den här gången.

Inga kommentarer: