25 juli 2007

Människor..

.. Är fascinerande varelser.

Hur underbart är det inte när man tror att man betydde någonting för någon, och plötsligt rasar hela ens världsbild. När allt man trodde var verkligt visar sig vara bara vackra ord tagna från ingenstans.. My god, vad jag känner mig emo idag. Oh well, jag fortsätter.
Det som känns tyngst är att jag faktiskt är en lika fascinerande varelse själv, plötsligt vet jag hur de där andra känner, fast den kängan kanske var precis vad jag behövde för att inse att allt jag har nu bara är bra, och att jag ska vara lycklig för att jag äntligen har träffat någon som är snäll mot mig och bryr sig om mig, istället för någon som bara leker med mig..

Jag ska göra allt jag kan nu, allt som står i min makt för att få det här att fungera. I need for this to work out, not only for me, but for everyone else as well..

Nu är jag trött och det är dags att sova för längesen, imorgon blir en tung dag om jag inte får sova ordentligt.. Gnite.

Inga kommentarer: