19 april 2007

Bara så trött..

Så trött på allt... Trött på skolan, trött på människor, trött på att alltid ha för mycket att göra och ingen lust eller tid att göra det på.. Jag är trött på att aldrig kunna vara ensam, det är alltid någon jävla människa i närheten, jag är trött på att alla ska lägga sig i all jävla skit jämt, att folk inte kan bry sig om sina egna jävla liv istället för mitt! Men mest av allt är jag så sjukt trött på att folk aldrig kan hålla käften.

Fan vad skönt det hade varit att bara åka härifrån.. Åka så långt ifrån den här jävla skolan det bara går, så långt ifrån alla jag känner och alla som känner mig.. Bara prata med någon som inte är här, fy fan vad det vore skönt. Går bra när man inte har några pengar eller tid att åka bort.

Kul, jävligt kul...

Inga kommentarer: