16 april 2006

Nu är det konstaterat, jag är kass. Min blogg är verkligen prio 1682 på listan.. Jag kände bara nu, efter att ha läst Jennies blogg att det kanske var dags att kolla om min ens finns kvar, och det gjorde den.
Vackrast Ögon-listan = terminated - jag orkar inte hålla på helt enkelt.

Jag har bara en sak i huvudet, en enda sak, Fredrik heter han. Jag är kär, och inte så lite heller. Som det är nu går alla pengar och all tid till att åka fram och tillbaka till honom - då han inte bor riktigt så nära som man skulle kunna hoppas.

Jag och Jennie mini-lanar inatt, skoj att träffa henne igen, känns som att det var längesen vi gjorde någonting tillsammans. Bara hon och jag that is. Appropå Jennie så har jag inte hört av Lotta på länge, länge. Kanske dags att ringa snart så hon inte blir ledsen på mig eller något.

Jag söker till folkhögskolor också, för att kanske lyckas fixa mitt äckliga gymnasiebetyg som jag måste släpa runt på i vetskapen att jag är sämre än alla andra eftersom jag inte orkade gå klart gymnasiet när jag borde ha gjort det. Jag vet också att jag inte orkade då, att jag mådde för dåligt men så fort jag säger detta så känns det som att jag ska få höra någon spydig kommentar om att alla andra minsann klarar av det.

Känns som att jag mest sitter och gnäller just nu, men jag har väldigt lite ork faktiskt. Allting känns så meningslöst, mest för att jag inte lyckats skaffa mig något jobb än så jag går bara hemma hela dagarna. Därför är det skönt att komma iväg till Fredrik lite då och då så jag slipper sitta här i alla fall. Där finns det alltid någonting att göra, och jag får träffa min kärlek dessutom. <3

Nu ska jag och Jen titta vidare på filmen. En söt kärlekskomedi, precis vad jag behöver för att kunna sova gott inatt. (:

Inga kommentarer: